dijous, 26 d’abril del 2012

CONTAM CONTES

CELEBRANT EL DIA DEL LLIBRE I COMPARTINT MOMENTS MOLT ESPECIALS AMB ELS FILLETS I FILLETES DE P3.





Julio : me va agradar molt perquè els fillets esteien contents. va ser una bona experiència.



 Javier. me va fer gràcia que cada vegada que acabava una frase un fillet repetia les darreres paraules que jo deia.

Aida: crec que s'ho han passat molt bé i nosaltres també.


Meritxell. jo pens que ho vam organitzar molt bé per ser tantes persones.

 Sergi: l'activitat me va agradar bastant i a ells també. el llibre que vaig llegir me'l va regalar quan era petit el Patge Reial de l'escoleta on anava.


Alba. va ser molt divertit i els nens que mos van tocar els va encantar que els donéssim el detall de les titelles.

 Joan: va estar molt bé i els va agradar molt.



.

 Francesc: Crec que ha estat una experiència molt divertida i m'ha agradat molt contar el conte als fillets de P3. els nens s'ho han passat molt bé.





Ainhoa: a jo m'ha encantat poder compartir aquella petita estoneta amb els fiets petits, ha estat divertit, i m'ha fet recordar moltes cosetes que no recordava. Ha estat una molt bona experiència.


Álvaro: me va agradar molt un fillet i una filleta que jo coneixia.




.Francisco: m'ha agradat compartir una estona amb els petits de l'escola.
Marina: va ser molt divertit, els petits s´ho van passar molt bé, i van tenir un comportament adequat.

 Paula: m'ha agradat l'experiència, m'he divertit molt , els fillets han quedat contents i nosaltres també.








Lucas: me va agradar l'experiència perquè els petits estaven feliços.


 Maria Módica. ha sigut molt divertit contar el conte als petits i me va encantar regalar-los les titelles.





Maria Madrid: trob que açò que feim per celebrar el dia del llibre està molt bé



Marc: jo trob que els fillets escoltaven molt i me va agradar.


 Sandra: l'experiència va ser polida i divertida.

Damià:  m'ha agradat molt i ha estat divertit, els nens estaven contents. Na Sandra i jo vam riure molt perquè els fiets eren xistosos. voldria repetir l'experiència.
 Anna. a jo aquesta activitat me va agradar molt, però els fillets no escoltaven.

 Gemma: me va agradar molt aquesta activitat, va ser molt divertit i me vaig sentir molt alegre


3 comentaris:

  1. Gemma:
    Ha estat molt polit el que ets fet Marga!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Anna Sintes
    Quina feina ms polida que es fet marga de colocar totes les fotos.
    Els contes amb les titelles van cadar molt guai.

    ResponElimina
  3. Tònia:
    M'ha agredat molt però jo a la foto semblava que tenia el dit dins el nas i me rescava!!!!

    ResponElimina